Wygląda dobrze
To pole jest wymagane


Załącznik nr 2         


UMOWA   Nr  .............................


zawarta w dniu …………. …………….w Chojnowie  pomiędzy:


 Powiat Legnicki  Powiatowym Zespołem Szkół w Chojnowie z siedzibą przy ul. Witosa 1,  59-225 Chojnów 
NIP 691-22-26-286


zwanym dalej "Zamawiającym"  i reprezentowanym przez:


Dyrektora Powiatowego Zespołu Szkól w Chojnowie: mgr  Mariusza Kowalczyka  


a  ………………………………………………………………………………….. …………………………………………………………………………………….


zwanym  dalej "Wykonawcą" i reprezentowaną przez:


1.    ……………………………


2.    ……………………………


 została zawarta umowa następującej treści.


§ 1.


1.    Umowa jest następstwem wyboru oferty Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie   zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego  o oznaczeniu  1/12/2016


2.    Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym transportem do kotłowni olejowej znajdującej się w Chojnowie przy ul Witosa 1  oleju opałowego lekkiego (PN-C96024) dla celów grzewczych o parametrach nie gorszych niż :


- Minimalna wartość opałowa  (PN-86/c-04062)         42,6 MJ/kg


-  temperatura zapłonu, min.                                         56  o C


- lepkość kinematyczna w temp. 20 o C, max.            6 mm2/s


- temperatura płynięcia, max.                                     -20 o C


- zawartość siarki % (m/m)    max.                               0,2 %


- zawartość wody mg/kg  max.                                    200mg/kg


- całkowita zawartość zanieczyszczeń, max.             24 mg/kg


- gęstość w temp. 15 o C   max.                               860 kg/m3


    2.1. Przedmiotem zamówienia  jest olej opałowy lekki w  ilości   60 tys.  litrów.


 


§ 2.


1. Wykonawcy przysługuje za realizację przedmiotu zamówienia wynagrodzenie w    ustalone wstępnie w oparciu o złożoną przez dostawcę ofertę  w  wysokości :


          -  cena netto (za 60 tys. litrów)  ,…………………………  


          -  podatek VAT  ………………………….. zł,


         


          -  ogółem (za 60 tys. litrów) wartość brutto wynosi …………………………. zł


- słownie kwota –……………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………..


2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 zawiera marżę, której  wysokość uwzględnia wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu  zamówienia, w tym koszty załadunku, transportu i rozładunku, koszty ubezpieczenia   oraz  inne koszty Wykonawcy.


3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania pełnej wielkości  umowy, z przyczyn uzasadnionych warunkami atmosferycznymi, technologicznymi lub organizacyjnymi. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie odszkodowawcze.


§ 3.


1. Strony dopuszczają możliwość  zmiany określonej w  § 2 ust. 1 jednostkowej ceny oleju opałowego w    przypadku  zmiany cen u producenta


2. Wysokość  zmiany ceny będzie proporcjonalna  do zmiany  ceny netto  oleju opałowego u  producenta .PKN ORLEN publikowanej na jego oficjalnej  stronie internetowej (www.orlen.pl ) na dzień dostawy, natomiast  wielkość narzutu/upustu *  ..................... %  w stosunku do ceny producenta pozostanie bez  zmiany.


§ 4


1. Zapłata za dostawę każdej partii oleju opałowego  dokonana będzie w terminie 14 dni od  


    dnia otrzymania faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy


    w Banku …………………………………..nr ………………………………………………..


2. Do faktur muszą być dołączone dokumenty rozliczeniowe WZ, potwierdzone przez upoważnioną przez Zamawiającego osobę wraz z świadectwem jakości i dokumentem potwierdzającym cenę producenta obowiązującą na dzień poprzedzający dostawę.


3. Faktury będą wystawiane ze stawką podatku VAT obowiązującą w dniu sprzedaży.


4. W przypadku zwłoki w zapłacie faktur Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe.


5. Dostarczane ilości oleju opałowego będą fakturowane w temperaturze referencyjnej 15 oC zgodnie z Ustawą o podatku akcyzowym Dz. U. nr 29 z 2004r poz.257.


§ 5.


1.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymaganiom Zamawiającego, co do jakości oraz w ilościach określonych w zamówieniach składanych przez Zamawiającego, w ciągu 72 godzin od momentu przesłania zamówienia za pośrednictwem fax-u na nr ......................................................


2.2. Dostawy realizowane będą bezpośrednio do miejsca realizacji dostaw tj. Kotłownia olejowa przy ul Witosa 1 w Chojnowie przy pomocy autocysterny z pompą  i legalizowanym urządzeniem pomiarowym.


3. Jednorazowe   wielkości dostaw będą wynosiły  od 6 tys. l  do 16 tys. l


4.Wykonawca wyda olej opałowy upoważnionemu pisemnie pracownikowi Zamawiającego, który jest zobowiązany sprawdzić olej opałowy pod względem ilościowym oraz kompletność dokumentów dostawy i pokwitować jego odbiór.


5. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć świadectwo jakości potwierdzające, że dostarczany olej opałowy odpowiada parametrom określonym w § 1ust. 2 umowy.


6. W przypadku  dostarczenia wadliwego oleju opałowego (nie spełniającego norm jakościowych) wykonawca na własny koszt dokona naprawy wyrządzonej szkody.


 


§ 6


 Umowa zostaje zawarta od dnia ..........................................do dnia 31.12.2017 r.


§ 7.


1. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadkach :


1) zostanie ogłoszona upadłość Wykonawcy albo wszczęte postępowanie układowe lub 


    likwidacja,


2) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,


3) Wykonawca przerwał realizację dostawy i nie realizuje jej przez okres 7dni pomimo pisemnych wezwań.


4) w przypadku dwukrotnej dostawy przez Wykonawcę oleju opałowego nie spełniającego  parametrów jakościowych określonych w  § 1 ust. 2,


5) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Odstąpienie nastąpi na podstawie art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo  zamówień publicznych.


2.Wykonawca może wstrzymać się od realizacji dalszych dostaw cząstkowych w przypadku niedotrzymania terminu płatności przez  zamawiającego i takie zachowanie nie będzie traktowane jako niewykonanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia.


§ 8.


Strony ustalają następujące kary umowne:


1. Wykonawca zapłaci kary umowne w  przypadku :


  1) za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności,  za które odpowiada karę w wysokości


      5  % wartości brutto niezrealizowanej części  umowy.  


2. W przypadku nie dotrzymania umówionego terminu dostawy o którym mowa w § 5 ust. 1


     Zamawiający uprawniony jest do zakupu oleju z innego źródła. W takim 


     przypadku kosztami dostawy obciąży Wykonawcę. Ponadto Wykonawca  zobowiązany


     jest do pokrycia wszelkich ewentualnych szkód związanych z uszkodzeniem urządzeń


     grzewczych lub niedogrzaniem pomieszczenia


  3.W przypadku odstąpienia od umowy przez zamawiającego wykonawcy przysługuje   


wynagrodzenie za   wykonaną potwierdzoną przez Zamawiającego część umowy.


§ 9.


1.    Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.


2.    We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie zastosowanie mają


      przepisy Kodeksu Cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie


     stanowią inaczej.


3.    Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu  


     prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego i


     likwidacyjnego.


4.    Ewentualne spory powstałe na tle wykonywania przedmiotu umowy strony rozstrzygać


     będą polubownie. W przypadku nie dojścia do porozumienia spory rozstrzygane będą  


     przez właściwy rzeczowo sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.


5.    Strony mają obowiązek wzajemnego informowania o wszelkich zmianach statusu   


      prawnego swojej firmy, a także o wszczęciu postępowania upadłościowego, układowego   


      i likwidacyjnego


§ 10.


1. Strony postanawiają, że uprawnionymi do reprezentowania stron i odpowiedzialnymi za


    realizację postanowień umowy są:


   z ramienia Wykonawcy: .....................................nr tel. ..................... nr fax-u  ..................


    z ramienia Zamawiającego: .....................................nr tel. ................... nr fax-u....................


§ 11.


Strony postanawiają, że mogą dochodzić odszkodowań przewyższających kary umowne


§ 12.


Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po 1 dla każdej ze stron.


 


*niepotrzebne skreślić


 




          WYKONAWCA                                                           ZAMAWIAJĄCY


Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie

ul.Witosa 1

59-525 Chojnów

serwis przygotowany przez MEDIART (w CMS) ©