Wyciąg z REGULAMINU
UCHWAŁA NR LVII/354/2023 RADY POWIATU LEGNICKIEGO (702.41 KB, .pdf)
Przyznawania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli zatrudnionych oraz nauczycieli emerytów,
rencistów oraz pobierających nauczycielskie świadczenie kompensacyjne
w szkołach i placówkach, dla których organem prowadzącym jest Powiat Legnicki.
§ 6. Do wniosku o którym mowa w Załączniku , należy dołączyć:
1) aktualne zaświadczenie lekarskie wystawione w roku ubiegania się o przyznanie świadczenia,
potwierdzające leczenie związane z przewlekłą lub ciężką chorobą, leczenie specjalistyczne,
konieczność stosowania sprzętu medycznego lub rehabilitacyjnego,
2) kserokopię lub oryginały imiennych faktur, rachunków potwierdzających poniesione koszty
związane z leczeniem w okresie 12 miesięcy poprzedzających złożenie wniosku,
3) inne dokumenty uzasadniające przyznanie pomocy zdrowotnej.
§ 7. 1. Wniosek o przyznanie pomocy zdrowotnej wraz załącznikami należy składać
w sekretariacie szkoły, w której nauczyciel jest lub był zatrudniony osobiście, drogą pocztową lub
osobę upoważnioną w kopercie z dopiskiem: „Wniosek o pomoc zdrowotną dla nauczycieli” wraz
z wymaganymi dokumentami do dnia 30 września danego roku kalendarzowego.
Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie
ul.Witosa 1
59-525 Chojnów