Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

 

T.Majkut

1 Zws

N

P

S

Poniedziałek

 1  8:00- 8:45

Na/MZ

wf-1/2/wf-2/2

s

 2  8:55- 9:40

Na/MZ

wf-1/2/wf-2/2

s

 3  9:50-10:35

Ma

wych.rodz.

27

 4 10:50-11:35

SD

religia

37

 5 11:45-12:30

aT

fizyka

41

 6 12:40-13:25

EZ

j.niemiecki-2/2

40

 7 13:35-14:20

EZ

j.niemiecki-2/2

40

 8 14:30-15:15

AD

org.t.sprzed-sprz

28

 

Wtorek

 1  8:00- 8:45

EZ

j.niemiecki-1/2

40

 2  8:55- 9:40

TM

godz.wych

36

 3  9:50-10:35

Na/MZ

wf-1/2/wf-2/2

s

 4 10:50-11:35

SD

religia

37

 5 11:45-12:30

MT

chemia

39

 6 12:40-13:25

TM

e_dla_bezp

40

 7 13:35-14:20

DD

matematyka

29

 8 14:30-15:15

 

 

 

Pole tekstowe: zajęcia praktyczne:  - sprzedawcy  - wielozawodowa

 

Środa

 1  8:00- 8:45

AT

bud.i napr.p-sam

w

 2  8:55- 9:40

AT

bud.i napr.p-sam

w

 3  9:50-10:35

JC/ZB

zaj. prakt-1/4/zaj. prakt-2/4

w

 4 10:50-11:35

JC/ZB

zaj. prakt-1/4/zaj. prakt-2/4

w

 5 11:45-12:30

JC/ZB

zaj. prakt-1/4/zaj. prakt-2/4

w

 6 12:40-13:25

JC/ZB

zaj. prakt-1/4/zaj. prakt-2/4

w

 7 13:35-14:20

JC/ZB

zaj. prakt-1/4/zaj. prakt-2/4

w

 8 14:30-15:15

 

 

w

Pole tekstowe: zajęcia praktyczne:  - wielozawodowa

 

Czwartek

 1  8:00- 8:45

AT/Ki

bud.i napr.p-sam/towar.p.hand-sprz

36/28

 2  8:55- 9:40

AT/Ki

bud.i napr.p-sam/towar.p.hand-sprz

36/28

 3  9:50-10:35

DG/IK

p_konst.masz-sam/obsł. klient-sprz

42/28

 4 10:50-11:35

DG/IK

p_konst.masz-sam/obsł. klient-sprz

42/28

 5 11:45-12:30

DG/IK

p_konst.masz-sam/obsł. klient-sprz

42/28

 6 12:40-13:25

aT/AD

elektr.elekt-sam/org.t.sprzed-sprz

41/28

 7 13:35-14:20

AD

org.t.sprzed-sprz

28

 8 14:30-15:15

 

 

 

 

Piątek

 1  8:00- 8:45

EP

geografia

29

 2  8:55- 9:40

EG

j.polski

39

 3  9:50-10:35

EG

j.polski

39

 4 10:50-11:35

Ma

biologia

27

 5 11:45-12:30

Ar

historia

27

 6 12:40-13:25

EZ

j.niemiecki-1/2

40

 7 13:35-14:20

,,

 

 

 8 14:30-15:15

,

 

 

 

Powiatowy Zespół Szkół w Chojnowie

ul.Witosa 1

59-525 Chojnów

serwis przygotowany przez MEDIART (w CMS) ©